نوشیدن آب به هنگام کمپینگ با بهترین ماگ استنلی

تاریخ انتشار: 8 آذر 1402
تعداد دیدگاه: 0
تعداد بازدید: 203

پیدا کردن یک ماگ مسافرتی خوب که بتوانید آن را در تمام ماجراجویی‌هایتان به همراه داشته باشید، چالش بزرگی به نظر می‌رسد. یک لیوان خوب نباید نشت داشته باشد. ترجیحا قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشد و نوشیدنی شما را ساعت‌ها گرم یا سرد نگه دارد. اما چه برندی را باید انتخاب کنید؟ پیشنهاد ما برند استنلی، یکی از بهترین برندهای تولیدکننده فلاسک و ماگ کوهنوردی، است.

ماگ مسافرتی استنلی در رنگ‌های سفید، ابی روشن و ابی تیره

7 نکتۀ مهم برای خرید ماگ استنلی

این روزها، بیشتر ماگ‌های کوهنوردی دارای فناوری عایق خلاء هستند که به حفظ دمای محتویاتشان، کمک می‌کند. اما جدای از گرم یا سرد نگه داشتن نوشیدنی، یک لیوان کوهنوردی خوب باید در برابر افتادن گاه و بی‌گاه مقاوم باشد. در جا لیوانی ماشین شما قرار بگیرد و نوشیدن آن در حین حرکت آسان باشد. هنگام خرید یک ماگ مسافرتی خوب باید ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید:

  1. سبک درب

مهم نیست که قهوه، چای یا آب می‌نوشید، نوشیدنی شما باید به‌راحتی از ماگ بیرون بریزد. به همین دلیل سبک درپوشی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای شما مناسب است. برخی از گزینه‌های برتر عبارت‌اند از:

  • درب‌های برگردان
  • درب‌های کشویی با انگشت شست
  • درب‌های دکمه‌ای
  • درب‌های پیچی

هر کدام از درب ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال، مشتریانی که دوام یا جلوگیری از نشت برایشان اولویت دارد، باید سبک ایمن‌تری مانند درب پیچی را انتخاب کنند.

افرادی که می‌خواهند در حین حرکت از لیوان خود بنوشند، ممکن است درپوشی را ترجیح دهند که با یک دست باز شود. خوشبختانه، سبک درب روی قیمت تأثیر نمی‌گذارد، بنابراین وقتی شروع به جستجوی لیوان مسافرتی می‌کنید، تمام گزینه‌ها را در نظر بگیرید. بسیاری از برندها نیز درب‌ها را به صورت جداگانه می‌فروشند.

  1. قابلیت حفظ دما

لیوان‌های عایق خلاء که معمولا از استیل ضدزنگ ساخته می‌شوند، بهترین عملکرد را در حفظ دما دارند، درحالی‌که پلاستیک و سیلیکون کم اثرترین مواد هستند. هنگام خرید، به نوع نوشیدنی که بیشتر می‌نوشید (گرم یا سرد) فکر کنید؛ زیرا برخی ماگ‌ها مخصوص یکی از این کاربردها طراحی شده‌اند.

  1. اندازه

لیوان های قهوه کوهنوردی در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. میانگین ظرفیت حدود 450 گرم است. اگر قصد دارید لیوان خود را در ماشین بگذارید، نظرات مشتریان یا جزئیات محصول را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا لیوان در جا لیوانی ماشین شما قرار می‌گیرد یا خیر.

  1. مواد اولیه

اگر فهرست لیوان‌های مسافرتی را مرور کنید، احتمالاً با عبارت «استیل ضد زنگ 18/8» مواجه خواهید شد. این ماده یک نوع فولاد ضدزنگ است که از 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل ساخته شده است. استنلی در تولید فلاسک‌ها و ماگ‌های خود از این فولاد استفاده می‎کند. بیشتر ماگ‌های کوهنوردی از استیل ضدزنگ ساخته می‌شوند؛ سایر جنس‌ها عبارت‌اند از پلاستیک، شیشه، سیلیکون، سرامیک و بامبو. این ویژگی بر زیبایی لیوان و همچنین عوامل دیگری مانند قیمت، دوام، نحوه تمیز کردن آن، مدت زمان حفظ گرما تأثیر می‌گذارد.

چه عواملی برای شما مهم‌تر است؟ اگر یک لیوان ارزان قیمت می‌خواهید، پلاستیک احتمالا بهترین ماده برای شما خواهد بود. اگر دوام و حفظ گرما اولویت بیشتری دارد، ممکن است بخواهید ماگی از جنس استیل ضد زنگ تهیه کنید. همچنین نکات منفی برخی مواد را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، لیوان های پلاستیکی می‌توانند عطر قهوه را تغییر دهند، در حالی که برخی از لیوان‌های فولادی ضد زنگ ممکن است طعم قهوه شما را تغییر دهند.

  1. ضد نشت

اگر می‌خواهید ماگ خود را درون کیف یا کوله حمل کنید، باید به دنبال ماگ کوهنوردی ضدنشت باشید. با این حال، حتما نظرات مشتریان را از قبل بخوانید، زیرا برخی از مواردی که به عنوان ضدنشت تبلیغ می‌شوند، ممکن است واقعاً ضدنشت نباشند.

  1. طرح

طرح شامل دو موضوع می‌شود. اول اینکه: آیا لیوان دسته‌دار می‌خواهید؟ یا کوچک که در کیف یا کوله پشتی قرار بگیرد؟ دومین موضوع، رنگ‌ و طرح بدنه ماگ است. آیا یک ماگ ساده می‌خواهید یا یک ماگ شیک و چشمگیر؟

  1. قیمت

اندازه ماگ عموماً بر قیمت تأثیر می‌گذارد، زیرا قیمت لیوان‌های بزرگتر از لیوان‌های کوچکتر بیشتر است، حتی اگر همان مدل باشند. ماگ‌های پلاستیکی ارزان‌ترین گزینه هستند، در حالی که شیشه، استیل ضد زنگ و سرامیک کمی گران‌تر هستند.

دو ماگ استنلی دسته‌دار رنگ بژ دارای نی برای نوشیدن راحت‌تر

خرید یک لیوان مسافرتی خوب برای کوهنوردان و طبیعت‌گردها ضروری است. عدم نیاز به توقف برای خوردن نوشیدنی، خواه قهوه، چای سرد یا آب، باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود و ضایعات کاغذ و پلاستیک را کاهش می‌دهد.

بهترین ماگ مسافرتی استنلی

استنلی از سال 1914 فلاسک‌های با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند. نه تنها کیفیت برای این برند مهم است، بلکه پایداری و حفاظت از طبیعت نیز اهمیت دارد. ماگ‌ استنلی نوشیدنی شما را مدت‌ها گرم یا سرد نگه می‌دارند و برای استفاده روزمره بسیار راحت هستند. آنها در چندین اندازه با رنگ‌های بسیار با کیفیت موجود هستند. اگرچه این ماگ‌‌ها رنگ‌های متنوعی دارند، اما رنگ مشخصه آنها سبز خاکی است.

یکی از بهترین تراول ماگ‌های استنلی، ماگ استنلی مدل Stanley Trigger-Action و مدل NeverLeak است که در ادامه آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

ماگ مسافرتی Stanley Trigger-Action و ماگ مسافرتی NeverLeak در رنگ‌های مختلف

ماگ مسافرتی کلاسیک Stanley Trigger-Action

لیوان مسافرتی کلاسیک Stanley Trigger-Action یکی از محبوب‌ترین لیوان‌های مسافرتی استنلی است. درب این ماگ دارای دکمه‌ای است که با فشردن آن باز می‌شود و با یک دست می‌توان از آن آب نوشید. به همین دلیل برای رانندگی عالی است.

مزایای ماگ مسافرتی کلاسیک Stanley Trigger-Action

  • عایق خلاء دو جداره که نوشیدنی را تا 7 ساعت گرم و تا 10 ساعت سرد نگه می‌دارد.
  • ساخته شده از استیل ضد زنگ 18/8 بادوام
  • نوشیدن راحت با کمک یک دست
  • رنگ‌ها و اندازه‌های متنوع

معایب ماگ مسافرتی کلاسیک Stanley Trigger-Action

  • 100 درصد ضد نشت نیست. برخی از مشتریان شکایت کرده‌اند که اگر درب لیوان به طور تصادفی فشار داده شود، محتوای لیوان بیرون می‌ریزد.

ماگ استنلی NeverLeak

استنلی برای جلوگیری از نشتی تصادفی لیوان مسافرتی NeverLeak را تولید کرده است که 100درصد ضد نشت است. این ماگ دارای مکانیزم سوئیچ است که می‌توان آن را با کشیدن به سمت بالا باز کرد. اگر کاملا قفل شود، محتویات آن بیرون نمی‌ریزد. بااین‌حال، متوجه شدیم که با کشیدن آن به سمت اشتباه، درب آن کاملا بسته نمی‌شود. بنابراین، باید مراقب باشید که آن را به‌درستی قفل کنید. درب لیوان‌های Stanley NeverLeak طراحی بسیار ساده‌ای دارد و قطر آن برابر با قسمت پایین ماگ است.

مزایای ماگ استنلی NeverLeak

  • 100درصد ضدنشت
  • رنگ‌های جدید

معایب ماگ استنلی NeverLeak

  • به راحتی ماگ Trigger-Action نیست و نمی‌توان با یک دست آب خورد.

اگرچه تفاوت زیادی بین ماگ‌های مسافرتی Stanley Trigger-Action و Stanley NeverLeak وجود ندارد، اما مزایا و معایب آنها می‌تواند بر خرید تأثیر بگذارد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه
ارسال دیدگاه
امتیاز شما:
🔃